DRAGØRKRUSET FOR ERHVERVSDRIVENDE

Betingelser samt information for erhvervsdrivende

”Dragørkruset” er en købsbetinget konkurrence.
Konkurrencens primære målgruppe er borgere i Dragør.
Al overskud fra salget går til byens lokale erhvervsdrivende.

Konkurrencens formål

  • At få flere til at handle lokalt.
  • At synliggøre at alle har mulighed for at gøre en forskel i vores fantastiske by.
  • At øge fokus på at alle Dragørs erhvervsdrivende har brug for støtte i disse svære tider.

Sådan foregår konkurrencen

”Dragørkruset” sælges i fysiske forretninger samt online i lokale erhvervsdrivendes eksisterende webshops. Alle krus har et unikt nummer, som står printet på den flyer, som følger med kruset. Flyeren er køberens ”lodseddel”.

Alle, der køber ”Dragørkruset”, har mulighed for at vinde et gavekort á 200 kr. på det unikke nummer. Gavekortet kan indløses hos en valgfri lokal erhvervsdrivende, som bakker op om ”Dragørkruset”.

Vinderne findes via lodtrækning.
Du skal være over 18 år for at deltage.
Frivillige, der står bag konkurrencen, og deres husstand kan ikke deltage.
Vinderne trækkes løbende. Hver gang der sælges 50 krus, trækkes der lod om 10 gavekort á 200 kr. Konkurrencen løber fra 13. april til 31. august 2020.

Vi regner med, at der vil være flere lodtrækninger i kampagneperioden.
Der vil dog minimum blive afholdt en lodtrækning i perioden 10. april 2020 – 31. august 2020.

Konkurrencen vil primært markedsføres på Facebook-siden ”Dragørkruset” og Instagram-kontoen ”Dragørkruset”. Konkurrencens opslag bliver løbende delt i lokale Facebook-grupper samt på lokale erhvervsdrivendes sociale medier.

Konkurrenceperiode

Løbetid: 10. april – 31. august 2020
Salg af ”Dragørkruset” online – muligt fra uge 16
Salg af ”Dragørkruset” fysisk – muligt fra uge 17

Særlig information til erhvervsdrivende

For at være en del af konkurrencen kræver det, at du har et CVR-nummer med adresse tilknyttet Dragør. Eller en butik/forretning med fysisk adresse i kommunen.

Det er gratis for erhvervsdrivende at deltage i ”Dragørkruset”.

Hvis du vælger at deltage:

  • Har du mulighed for at få del af konkurrencens overskud
  • Får du gratis eksponering i forbindelse med konkurrencen

Hvis du ønsker at deltage, skal du blot tilkendegive at bakke op om ”Dragørkruset”.
Du tilkendegiver din opbakning ved at udfylde dette spørgeskema:
www.bit.ly/Dragoerkruseterhverv

Når du tilkendegiver, at du bakker op om konkurrencen, siger du JA til følgende:
At vi (de frivillige der er tilknyttet konkurrencen) må kontakte dig via telefon, mail og sociale medier.
Du kan til hver en tid trække din tilkendegivelse tilbage, og dine oplysninger vil blive slettet.

Eksponering i forbindelse med konkurrencen

Alle erhvervsdrivende, der bakker op om ”Dragørkruset”, tilbydes eksponering på vores Facebook-side og Instagram-konto. Din virksomhed vil bl.a. stå på en liste over erhvervsdrivende, der har givet tilsagn om, at de bakker op om ”Dragørkruset”. Listen vil være tilgængelig på vores Facebook-side.

Vi opfordrer alle erhvervsdrivende til at løbende at sende en kort tekst samt billeder til malin@sallyogcharlie.dk. Her skal I fortælle lidt om jer selv og jeres produkter/tjenester, og hvordan I er påvirket af situationen lige her og nu. (Husk link til en eventuel hjemmeside samt sociale medier). Tekst og billeder publiceres på vores Facebook-side og Instagram-konto.

Vi opfordrer alle erhvervsdrivende til at løbende sende tekst og billeder til os. F.eks. hver gang I sælger ”Dragørkruset”, eller en vinder vælger at indløse et gavekort hos jer. Tekst og billeder publiceres løbende på vores Facebook-side og Instagram-konto.

Vi opfordrer alle erhvervsdrivende til løbende at sende tekst og billeder til os, der fortæller om jeres hverdag, specifikke tilbud, jeres produkter osv. ALT indhold, der ligger indenfor rammerne af konkurrencens overordnede formål, er velkomment. Tekst og billeder publiceres løbende på vores Facebook-side og Instagram-konto.

Du har mulighed for at sælge ”Dragørkruset” i en fysisk forretning og på egen hjemmeside
Her kan du vælge mellem to forskellige tilgangsmåder:

Alternativ 1
Du køber 5 stk. ”Dragørkrus” til 500 kr. inkl. moms på sallyogcharlie.dk.
De købte krus afhentes hos Dragør Optik (Kongevejen 15)

Alternativ 2
Du afhenter 5 stk. ”Dragørkrus” uden beregning hos Dragør Optik (Kongevejen 15)
Når du har solgt et krus, skal du købe det på sallyogcharlie.dk.
Husk at opgive ”Dragørkruset-nummer” i kommentarfeltet.

Hver gang du sælger et ”Dragørkrus”, skal køberen registreres med navn, e-mail og mobilnummer på den flyer der er knyttet til det enkelte krus. Når informationen er udfyldt, skal du tage et billede af A6-flyeren og sende det via sms til mobil 31930000 eller mail malin@sallyogcharlie.dk I emnefeltet skal der stå: Dragørkruset: [Dragørkruset-nummer].

VIGTIGT: Køberen skal beholde A6-flyer, som bevis for sin deltagelse.

Ved salg på egen hjemmeside vil du få tilsendt tekst og produktbillede.

Håndtering af gavekort – Hvordan de erhvervsdrivende får del af overskuddet

Alle, der køber et ”Dragørkrus”, deltager i lodtrækningen om 10 gavekort á 200 kr., hver gang vi har solgt 50 krus.

Gavekortet kan indløses hos en valgfri erhvervsdrivende i Dragør, der har tilkendegivet, at de bakker op om konkurrencen.

Efter hver lodtrækning kontaktes vinderen via mail.

Vinderen skal oplyse, hos hvilken lokal erhvervsdrivende vedkommende ønsker at benytte sit gavekort.
Skal vælges på listen over erhvervsdrivende, der bakker op om ”Dragørkruset”

Gavekortet bliver ”sendt” videre til den erhvervsdrivende, som overtager kontakten med vinderen.

Den erhvervsdrivende sender en faktura på 200 kr. inkl. moms til Sally og Charlie.
Husk at opgive hvilket ”Dragørkruset-nummer” det drejer sig om på fakturaen.

Betingelser for levering, afhentning og forældelse af gevinster henstilles den erhvervsdrivendes normale betingelser. Dvs. som erhvervsdrivende overtager du hele ansvaret for håndtering af gavekortet.

Kampagnen økonomi

Alt arbejde udføres frivilligt

Hvor stort er overskuddet pr. solgt ”Dragørkrus”?

Salgsprisen pr. ”Dragørkrus” er 100,- inkl. moms
Salgsmoms 20,-
Krus + print 30,-
Administrative udgifter fx udgifter til print, gebyrer til betalingsgateway 10,-
Overskud pr. solgt ”Dragørkrus” 40,-

Al overskud fra salget går ubeskåret til byens lokale erhvervsdrivende. Når kampagneperioden er overstået, vil et eventuelt overskud gå tilbage til alle erhvervsdrivende, der har bakket op om kampagnen.

Hvem står bag kampagnen (de frivillige)

Sally og Charlie
Malin Lindeblad Kadijevic
Peter Petersens allé 37
2791 Dragør
malin@sallyogcharlie.dk
Telefon: 31930000

Dragør Optik ApS
Ragnhild Modigh Hansen
Kongevejen 15
2791 Dragør
info@dragoeroptik.dk
Telefon: 91151009